Štand Fresh prepoznat od korisnika

2017-06-12

Ugodno nas je iznenadio članak objavljen na portalu Meta portal pod nazivom Domaći webshopovi u kojima volim kupovati, od hrane do odjeće. Tamo je naime uvršten i naš webshop, a tekst koji se odnosi na naš štand prenosimo u cijelosti:

Na sreću, postoji jedan OPG koji se usudio pokušati u online prodaji. Štand Fresh sam otkrila slučajno i kako je minimum za besplatnu dostavu bio samo 30 kuna, a meni se baš jeo domaći batat i poriluk, naručila sam kasno navečer. Drugi dan sam dobila upit odgovara li mi vrijeme dostave i moja narudžba je stigla u dogovoreno vrijeme. Povrće u top stanju, eko pakiranje, mala etiketa s mojim imenom na simpa drvenoj kvačici i veliki osmjeh dostavljačice Melite. Nekoliko narudžbi kasnije sam saznala da je djevojka ujedno i vlasnica, njeni imaju OPG i štand na Dolcu, a ona je odlučila otvoriti štand na Internetu.

Visoka kvaliteta proizvoda

Na sreću, postoji jedan OPG koji se usudio pokušati u online prodaji. Štand Fresh sam otkrila slučajno i kako je minimum za besplatnu dostavu bio samo 30 kuna, a meni se baš jeo domaći batat i poriluk, naručila sam kasno navečer. Drugi dan sam dobila upit odgovara li mi vrijeme dostave i moja narudžba je stigla u dogovoreno vrijeme. Povrće u top stanju, eko pakiranje, mala etiketa s mojim imenom na simpa drvenoj kvačici i veliki osmjeh dostavljačice Melite. Nekoliko narudžbi kasnije sam saznala da je djevojka ujedno i vlasnica, njeni imaju OPG i štand na Dolcu, a ona je odlučila otvoriti štand na Internetu.

Ovdje bih izdvojila nisku cijenu dostave kao faktor odluke. Iako kod kupovine svježeg voća i povrća postoji uvijek i skepsa o stanju hrane koju ćete primiti, niska cijena dostave omogućuje svakome da proba. Probna narudžba, ako bude u redu, nagnat će kupce da inače naručuju i veće iznose. Dakle, ako ne možete imati besplatnu dostavu za sve narudžbe neka barem bude niski prag za free dostavu, mi kupci to volimo. Štand Fresh ima i 10% popust za prvu narudžbu pa definitivno iskoristite priliku i naručite si trešnje, jagode, salatu, krumpir mladi, kelj, a sve svježe ubrano! Kod je: STANDFRESH.

© 2017 Štand Fresh j.d.o.o. Velikogorička ulica 48, 10 000, Zagreb, Hrvatska
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti